Kolejny  rok z pszczołami -- 2020 r.



                                  W tym roku matki znakujemy kolorem  NIEBIESKIM


    01-01-2020

Dzisiaj jest Nowy Rok pogoda bardzo pochmurna brzydka  , ale stosunkowo ciepło jak na tę pore  roku. Było w okolicy + 8C* Co u pszczoł trudno powiedziec przezyły strzelanine , która w tym roku nie była taka głosna  ,a moze słuch juz nie ten :) ,ale nie  było zle. Czas pokaze , jedzenie jest ,tylko oczekiwac wiosny.  Dla  pszczólek zyczenia na ten  Nowy  Rok  aby  pogoda im sprzyjała ,miały dobre warunki do pracy ,zdrówka  tak jak kazdemu  bo zdrowe pszczoły to radosc dla pszczelarza.

 02-01-2020r

   Od rana swieci słoneczko jest na minusie( w tej chwili juz +3*C) ale bardzo ładnie. dawno nie było tak ładnego dnia , od razu chce sie zyc  :)

12-01-2020

Dzien dla  WOSP i Jurka Owsiaka jak poprzednich latach  znowu rekord  zebranych pieniązków. Bardzo  fajna  akcja tylko nie wiem czemu tak przesladowana przez  obecnie rzadzacych  . Piniażki ida  na dzieci  to tym bardziej powinni wspierac akcje   Owsiaka. Tyle mówią  o dzieciach tylko na  leczenie juz nie ma.Sami licytowalismy  z pozytywnym skutkiem  dwie naszywki  :)  :) A jeszcze jedno przez przypadek    z gupizny wystawiłam garsonke  dla OWSP  bo tak przez pralnie sie zmniejszyła :)  i o dziwo prawie 200zł ktos przekazał  na WOSP   bardzo sie ciesze.Pogoda  była wspaniała  dzieciaki i inni wolontariusze nie zmarzli.

16-01-2020r

Kolejny dzien stycznia zima   , a tu temperatury  powyzej 5 *stopni w cieniu . W południe   słoncu powyzej  10 *C  pszczoły zaczeły robic oblot  w tych rodzinach na które swieciło  sloneczko  , pózniej nawet zaczęły wychodzie z uli , kyóre były  w mniej nasłonecznionym  miejscu. Przejrzałam toz.  podniosłam  daszek , powałke  zobaczyłam  jak  wyglada sytuacja:  pszczoły  były , pokarm  był , brak wilgoci . .organoleptycznie  dobrze sie miały cichutko  zamknęłam  daszkiem.

Brak ocen
  • Share

Komentarze

Brak komentarzy

Nowy komentarz

* Please fill all required form field, thanks!